maanantai 23.9.2019 Minja, Miisa, Mielikki

Palveleva Paikallinen jo vuodesta 1962

Palvelu tuo lisää asiakkaita Vehmersalmen Osuuspankkiin

Petri Tyllinen sanoo pankin olevan olemassa vain ja ainoastaan asiakkaitaan varten.

Pienen paikkakunnan pankin ei tarvitse tehdä ihmeitä voidakseen hyvin.
– Asiakastyytyväisyys on kaiken pohja, sillä asiakasta vartenhan täällä ollaan, kiteyttää Vehmersalmen Osuuspankin toimitusjohtaja Petri Tyllinen.
– Meidät tavoittaa helposti ja päätöksiä pystytään tekemään nopeasti. Asiakas voi hoitaa pankkiasioitaan sujuvasti netissä, mutta kun samaan aikaan tietää pankin numeron ja sen, että sieltä saa apua ja tukea nopeasti, homma toimii vielä paremmin.
Tästä syystä Vehmersalmen Osuuspankin konttorin ovet ovat avoinna asiakkaille kaikkina pankkipäivinä, ja puhelimitse pankin henkilökunnan tavoittaa aukioloaikojen ulkopuolellakin.

Asiakastyytyväisyys näkyy pankin tunnusluvuissa. Uusia omistaja-asiakkaita pankkiin liittyi viime vuonna kaikkiaan 128.
Pankin asiakkaiden kokonaismäärä oli vuodenvaihteessa 3 632. Tyllisen mukaan valtaosa uusista asiakkaista on muualta kuin Vehmersalmelta.
– Osa on pääkaupunkiseudulta, eikä Vehmersalmella koskaan käynytkään.

Lue lisää paperilehdestä!

Jätä kommentti

*