Leppävirta panostaa somemarkkinointiin – radiojuontaja Kimmo Sainio vakuuttui näkemästään

Kimmo Sainio löysi Leppävirralta kuvauksellisia kohteita. Teemu Palkeinen

Markkinoinnin keinot ovat murroksessa. Lehtisten ja kylttien rinnalle on tullut digitaalisessa ympäristössä tapahtuva vaikuttajamarkkinointi. Vaikuttajamarkkinoinnissa on kyse siitä, että vaikuttaja – tunnetaan myös nimellä influensseri – edistää omalla henkilöbrändillään sekä sosiaalisen median kanavillaan yhteistyökumppaninsa kaupallisia tavoitteita. Leppävirralla vaikuttajamarkkinointi on aloitettu tänä kesänä. Vaikuttajat saapuvat Leppävirralle yhdeksi tai useammaksi yöksi ja esittelevät Leppävirtaa someseuraajilleen erityisesti Instagramin kautta. Tarkoituksena on tehdä kuntaa tutuksi ja houkutella sitä kautta väkeä Leppävirralle. Matkailusihteeri Amanda Luostarisen mukaan tulokset ovat olleet lupaavia.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Soisalon Seudun sisällöt.

Tilaa 1 kk 1 € Tilaa 3 kk 5 €/kk Olen jo tilaaja