”Täällä tuntuu olevan tekemisen meininki” – Viestintäammattilaiset seulovat Leppävirran vahvuuksia paremmin esille

Anni Kosunen, Juho Mäkinen, Ville Tuominen ja Aino-Maija Kupias tutustuvat nyt Leppävirtaan ja poimivat vetovoimatekijöitä esille. Antti Aho

Leppävirran kunnan vahvuudet pitää saada nykyistä paremmin esille, jos halutaan menestyä. Tätä mieltä on viestintätoimisto Ellun Kanat Oy:n liiketoimintajohtaja Ville Tuominen, joka työryhmineen tekee kevään aikana selvitystä Leppävirran vetovoimatekijöistä. Kunnanhallitus päätti tammikuussa käynnistää kuntakuvan uudistustyön ja valitsi kehittämistyön yhteistyökumppaniksi neljän mainostoimiston joukosta helsinkiläisen Ellun Kanat Oy:n.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Soisalon Seudun sisällöt.

Tilaa 1 kk 1 € Tilaa 3 kk 5 €/kk Olen jo tilaaja